Zarządzający : SANPEK Sandra Stecka-Pęczek
Villa Bosco, ul. Droga na Wierch 2a, 34-511 Kościelisko
telefon: +48 694-999-320, e-mail: kontakt@villabosco.pl
Regulamin rezerwacji
I. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w wybranym pokoju. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Umowa pomiędzy Klientem a Wynajmującym zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.
II. Rezerwacja
1. Celem dokonania rezerwacji, Klient rezerwuje pobyt w wybranym okresie. Na adres e-mail Klienta zostanie przesłane potwierdzenie wstępnej rezerwacji obiektu noclegowego. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 50% wartości w terminie wskazanym w informacji dotyczącej rezerwacji nie później niż 2 dni po złożeniu rezerwacji, przelewem na wskazane konto bankowe.
Brak zaliczki może skutkować anulowaniem rezerwacji.
2. Potwierdzenie rezerwacji wysłane przez Wynajmującego uwzględnia:
a) datę pobytu Klienta
b) kwotę należną do opłaty za wynajem
c) informację dotyczącą wysokości zaliczki
d) dane konta bankowego
e) ogólne warunki rezerwacji
3. Pozostałą część opłaty za zarezerwowany pobyt Gość dokonuje na miejscu w dniu przyjazdu gotówką lub przelewem.
4. W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się mailowo kontakt@villabosco.pl lub telefonicznie.
Anulowanie rezerwacji jest bez kosztowe, jeżeli zostanie zgłoszone co najmniej 7 dni przed planowanym przyjazdem – Villa Bosco nie obciąży Gościa kosztami rezerwacji, a wpłacone środki będą zwrócone na to samo konto bankowe, z którego wyszedł przelew w terminie do 2 dni roboczych lub inny ustalony sposób.
III. Warunki umowy najmu
1. Wynajęcie pokoju, obejmuje wszelkie opłaty za media oraz usługi ogólnodostępne dla Gości obiektu.
2. Pobyt:
- rozpoczyna się o godzinie 14:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu
a) Wcześniejsze udostępnienie obiektu noclegowego w dniu przyjazdu uzależnione jest od
aktualnego obłożenia obiektu i każdorazowo rozpatrywane jest indywidualnie przez Wynajmującego. Niezależnie od dobrej woli Wynajmującego, nie gwarantuje on wcześniejszego zameldowania w dniu przyjazdu z wyprzedzeniem.
b) Przedłużenie doby pobytowej uzależnione jest od aktualnego obłożenia obiektu i każdorazowo rozpatrywane jest indywidualnie przez Wynajmującego. Niezależnie od dobrej woli Wynajmującego, nie gwarantuje on przedłużenia doby pobytowej w dniu wyjazdu z wyprzedzeniem.
3. Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić Wynajmującego o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela lokalu na szkodę materialną lub naraża bezpieczeństwo innych Gości przebywających na terenie obiektu
4. Klient może korzystać z pokoju jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.
5. Klient rezerwując pokój zgadza się na doliczenie opłaty serwisowej w kwocie ustalonej w potwierdzeniu rezerwacji.
6. W ramach rezerwacji Klientowi przysługuje bezpłatne miejsce parkingowe w pobliżu budynku w specjalnie wyznaczonym i oznakowanym miejscu. Miejsce parkingowe jest nie strzeżone. Zarządzający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa pozostawionego przed budynkiem lub na parkingu niestrzeżonym.
7. Zameldowanie po godzinie 21:00 i wymeldowanie przed godziną 7:00 które wymaga obecności Zarządzającego powinno być zgłoszone i ustalone wcześniej .
8. Zwierzęta nie są akceptowane
9. Jako Sezon Wysoki uznaje się okres od 20.12.2025 do 06.01.2026
IV. Obowiązki Klienta
1. Faktyczna liczba osób mających mieszkać w pokoju jest ograniczona do podanej w potwierdzeniu rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania Wynajmującego o zmianie liczby osób przebywających w wynajętym pokoju. W przypadku wykorzystania pokoju niezgodnie z warunkami rezerwacji, Wynajmujący może odmówić zameldowania w obiekcie . W takim przypadku, Klient zobowiązany jest do pokrycia pełnej kwoty rezerwacji.
2. Klient jest zobowiązany do zgłoszenia dokwaterowania kolejnej osoby Wynajmującemu przed zaistnieniem takiej sytuacji. Wynajmujący zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dodatkowych osób, jeżeli ich łączna liczba przekracza możliwości techniczne danego pokoju. Dodatkowe osoby zostaną rozliczone zgodnie z ustaleniami pomiędzy Klientem a Wynajmującym.
3. Klient zobowiązuje się do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa. Na terenie obiektu, obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 – 07:00. Nieprzestrzeganie ciszy nocnej spowoduje konieczność natychmiastowego opuszczenia obiektu bez zwrotu wpłaconej kwoty.
4. Klient oraz jego Goście odpowiadają za wszelkie szkody, jakie wyrządzą w wynajętym pokoju, częściach ogólnodostępnych jak i na terenie obiektu oraz do niezwłocznego powiadomienia Wynajmującego o wszelkich szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia.
5.Klient oraz jego Goście odpowiadają za wszelkie ubrania, przedmioty osobistego użytku oraz przywiezione ze sobą pieniądze. Ubrania oraz przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa mogą być odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany.
6. Na terenie całego obiektu obowiązuje zakaz palenia.
7. W obiekcie jest zakaz chodzenia w butach narciarskich. Narty i buty narciarskie muszą być pozostawione w odpowiednim miejscu dla nich przeznaczone.
8. Klient ma obowiązek zwrotu kluczy i pilota od bramy, które otrzymał na czas pobytu w POKOJACH. Nie oddanie , będzie skutkowało obciążeniem Wynajmującego 100 PLN .
9. Gość zobowiązany jest do okazania wynajmującemu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu na prośbę wynajmującego, wynajmujący ma prawo nie zameldować gościa.
VI. Zmiany w rezerwacji
1. Modyfikacja rezerwacji możliwa po jej dokonaniu, możliwa jest wyłącznie w drodze
indywidualnego porozumienia z wynajmującym. Zatwierdzenie modyfikacji rezerwacji następuje w formie potwierdzenia pocztą elektroniczną.
VII. Przeniesienie praw i obowiązków klienta na inną osobę
Klient może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić Wynajmującego o zmianie Rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy. Osoba przejmująca rezerwację, zobowiązana jest wówczas do potwierdzenia takiego faktu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, modyfikując rezerwację o niezbędne dane osobowe i dane płatnicze.
VIII. Wystąpienie sił wyższych
1.Strony mogą uchylić się od odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zawartej umowy, jeżeli nastąpiło ono w wyniku zdarzenia siły wyższej.
2.Do celów umowy, „siła wyższa” oznacza każde zdarzenie uniemożliwiające wykonanie
zobowiązania, pozostające poza kontrolą stron, którego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy i któremu nie można było zapobiec, w tym między innymi: działanie sił przyrody, stan wyjątkowy, stan wojenny, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne, awarie techniczne mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy i/lub wszelkie inne zdarzenia podobnej natury. W sytuacji gdy, zaistnienie takich zdarzeń uniemożliwi jakiejkolwiek ze stron należyte wykonanie umowy. Strona ubiegająca się o uchylenie odpowiedzialności, zgodnie pkt. 1 powyżej, ma obowiązek niezwłocznie powiadomić na piśmie druga stronę o zaistnieniu zdarzenia siły wyższej uzasadniającego
takie uchylenie.
X. Przetwarzanie i ochrona danych osobowych
Informujemy, że dane z dokonanych rezerwacji, SANPEK Sandra Stecka-Pęczek jako administrator będzie przetwarzać w zakresie niezbędnym w celach meldunkowych, zrealizowania obowiązków prawnych (w tym podatkowych) oraz dla zabezpieczenia własnych prawnie uzasadnionych interesów w postaci dochodzenia przysługujących ewentualnych roszczeń o charakterze majątkowym i niemajątkowym oraz obrony przed ewentualnymi roszczeniami innych osób. Informujemy, że w stosunku do powyższych danych przysługuje prawo do dostępu, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Informujemy, że podanie powyższych danych jest konieczne do
realizacji celów rezerwacyjnych. W przypadku braku ich podania nie będzie możliwe wykonanie celów meldunkowych. Informujemy, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).